loading...
یه وقت کلیک نکنیا دوستانه.اینجا همه چی در همه!!!
علیرضا بازدید : 111 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)



تیونینگ نسخه جدید مرسدس بنز SLS AMG

کارشناسان آلمانی تیونینگ شرکت دومانیگ از آخرین دستاورد خود ، برنامه به روز رسانی مرسدس بنز sls amg black پرده برداری کردند.

تیونینگ مرسدس بنز sls amg black series یا هر خودروی دیگری در آن محدوده قیمتی می تواند بسیار سخت و دور از تصویر ذهنی مدنظر مشتریان باشد.


اما با این وجود دومانیگ به همه جنبه های مهم در تیونینگ این خودرو اهمیت داده است. این خودرو دارای سامانه تعلیق kw مجهز به سیستم افزایش ارتفاع هیدرولیک است که حتی با تلفن های همراه iphone قابل کنترل می باشد.

همچنین این ابر خودرو دارای رینگ های آلیاژی 20 و 21 اینچی در محورهای جلو و عقب و تایرهای 30/285 و 35/325 می باشد. اما مهم ترین بخش این خودروی تیون شده به موتور آن اختصاص دارد.

موتور خودروی فوق یک موتور 3.6 لیتری v8amg است که توان خروجی آن از 631 اسب بخار حالت استاندارد به 800 اسب بخار افزایش یافته است. متاسفانه هنوز جزئیات قیمت گذاری این خودرو اعلام نشده است.

منبع:www.machinemag.com

علیرضا بازدید : 63 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

طراحی خیره کننده لکسوس برای خودروی جدیدش! + عکس

طراحی خیره کننده لکسوس برای خودروی جدیدش! + عکس
طراحی LF-LC یک طراحی بی نظیر و خیره کننده است که هر کسی را محو خود می کند که با قیمتی بسیار بالاتر از دیگر رقیبانی چون فراری F430 و Audi R8V10 و پورشه 911 GT...

 

طراحی LF-LC یک طراحی بی نظیر و خیره کننده از لکسوس است که هر کسی را محو خود می کند که با قیمتی بسیار بالاتر از دیگر رقیبانی چون فراری F430 و Audi R8V10 و پورشه 911 GT2 و مرسدس بنز SLS AMG به فروش می رسد .




منبع: aftabnews.ir
علیرضا بازدید : 60 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

این لکسوس را ببینید و غرق رویا شوید!

لکسوس
22 نوامبر شوی اتومبیل توکیو یکی از لوکس ترین های تویوتا بنام لکسوس آر سی را نمایش خواهد داد...

 

 22 نوامبر شوی اتومبیل توکیو یکی از لوکس ترین های تویوتا بنام لکسوس آر سی را نمایش خواهد داد.

آر سی یک کوپه بی نظیر، 4695 میلیمتر طول و 1840 عرض داشته و طراحی اتومبیل از روی مدل مفهومی LF-LC صورت گرفته است.

آر سی در دو نسخه عرضه خواهد شد: آر سی 350 که 3.5 لیتری و V6 بوده و آر سی 300 که هیبریدی بوده و 2.5 لیتری تعریف شده است.
البته قرار است مدل دیگری بنام آر سی اف نیز با 5 لیتر و موتور V8 و 460 اسب بخار نیز سال 2015 تولید شود.

ژاپن بهار 2014 اولین آر سی ها را راهی بازار خواهد کرد.







 



منبع: khabaronline.ir
علیرضا بازدید : 40 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

طوفان صحرا؛ رقیب جدید سوپر اسپرت ها + عکس

ماشین  سوپراسپرت
W Motors، پس ازرونمایی از نسخه ی نهایی Lykan HyperSport در نمایشگاه خودروی دبی، حال به سراغ محصول دیگری رفته و رندرهای سوپراسپرت جدید خود را منتشر کرده است....

 

W Motors، پس ازرونمایی از نسخه ی نهایی Lykan HyperSport در نمایشگاه خودروی دبی، حال به سراغ محصول دیگری رفته و رندرهای سوپراسپرت جدید خود را منتشر کرده است .

با توجه به برنامه ریزی ها، رقیب جدید سوپراسپرت ها در سال 2015 به بازار خواهد آمد. هنوز مشخصات فنی از این خودرو منتشر نشده است، اما به گفته ی رئیس کمپانی ، Ralph Debbas نسخه ی سوپراسپرت Lykan به مراتب عملکردی بهتر از هایپراسپرت خواهد داشت. این در حالیست که نسخه ی هایپراسپرت از یک موتور 3.7 لیتری تخت 6 سیلندر با قدرت 750 اسب بخار و گشتاور 960 نیوتن متر بهره می برد. شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه ای و حداکثر سرعت 385 کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصه های این خودرو می باشد .




با این اوصاف به نظر می آید نسخه ی سوپراسپرت یک هیولایی با 1000 اسب بخار قدرت باشد و بتواند به راحتی تمامی رکوردها را به نام خود ثبت کند. این نسخه همانند هایپر اسپرت تولید محدود خواهد بود و در آن از امکانات فوق لوکس هایپر اسپرت خبری نیست.


منبع: pedal.ir
علیرضا بازدید : 126 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (1)

 

مرسدس بنز اس ۲۰۱۴ مشخصات و عکس

مرسدس بنز اس ۲۰۱۴ برای اولین بار در سالن تحویل هواپیماهای ایرباس A380 در هامبورگ به صورت رسمی معرفی گردید. بنز تا کنون ادعا نکرده است که بهترین خودرو های سدان را در جهان تولید میکند اما چه کسی است که برتری مرسدس بنز را در این عرصه با انبوهی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها انکار کند؟

014 mercedes benz s class overseas 04 0516 mc 1074x538 مرسدس بنز اس 2014 مشخصات و عکس

مشخصات فنی مرسدس بنز اس ۲۰۱۴

سه اولویت بنز برای این خودرو، رانندگی هوشمند، فن آوری کارامد و ذات لوکس بیان شده است. برای این خودرو لوکس بنز ۴ نوع پیشرانه قابل سفارش است. حداکثر سرعت تمام مدلها در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

۱٫ S350 BlueTEC از موتور شش سیلندر V6 دیزلی استفاده می کند که ۲۵۸ اسب بخار نیرو و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می نماید. شتاب صفر تا صد این مدل ۶٫۸ ثانیه است.

۲٫ S300 BlueTEC Hybrid هم از یک موتور ۲٫۱ لیتری چهار سیلندر و موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر بهره می گیرد. شتاب این مدل هم ۷٫۶ ثانیه اعلام شده است.

۳٫ S500 نیز می تواند مورد توجه خریداران سطح بالاتر باشد. با موتور هشت سیلندر ۴٫۷ لیتری که ۴۵۵ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب آن برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر تنها ۴٫۸ ثانیه است. رقمی که بیشتر به سوپر اسپرتها می ماند.

۴٫ در نهایت S40 هایبریدی هم با ترکیبی از موتور ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر و موتور الکتریکی قادر به تولید ۳۰۶ اسب بخار نیرو و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور است و شتاب صفر تا صد آن تنها ۶٫۸ ثانیه می باشد.

تجهیزات و تکنولوژی مرسدس بنز S 2014

در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکلی صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح توام کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ ۱۲٫۳ اینچی با رزولوشن بالا یکی بعنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می شوند. سیستم صوتی فراگیر Burmester نیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می رساند.

برای اولین بار علاوه بر فیلتر های هوای داخل کابین، از سیستم یونیزه نیز استفاده شده و حتی می تواند به صورت تدریجی و ملایم، عطر را نیز متصاعد کند. سیستم گرم کن و خنک کننده صندلیها نیز بهبود یافته و اکنون حتی دسته صندلیها نیز از آن بهره می برند. برای محفظه های نگهدارنده نوشیدنی ها نیز این سیستم بکار گرفته شده تا نوشیدنی شما را گرم یا سرد نگاه دارد. صندلیهای عقب از ۵ حالت مختلف صندلی می توانند استفاده کنند. همچنین با استفاده از ۱۴ بالشتک هوای جاسازی شده در هر صندلی برای ماساژ بدن نیز استفاده می شود.

با طولی به اندازه ۵٫۱۱ متر و عرض ۱٫۸۹ و ارتفاع ۱٫۴۸ و فاصله بین دو محور ۳٫۱۶ متر، انواع استاندارد این کلاس بسیار جادار خواهند بود. نمونه های کشیده این اتاق نیز ۵٫۲۵ متر طول و ۱٫۱۶ متر فاصله بین دو محور را ارائه می دهند. در آینده مدلهای سوپر دولوکس و کشیده تر پولمان هم برای جانشینی می باخ معرفی خواهند شد.

014 mercedes benz s class overseas 15 0516 m 930x584 مرسدس بنز اس 2014 مشخصات و عکس

 

منابع: themotorreport ، pedal

 

درباره ما
Profile Pic
با عضويت در دوستانه واطلاع به ما هر مطلبي به اشتراك بگذاريد نويسنده دوستانه باشيد.اینجا همه چی در همه!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 2,021
  • بازدید کلی : 23,020
  • کدهای اختصاصی