loading...
یه وقت کلیک نکنیا دوستانه.اینجا همه چی در همه!!!
علیرضا بازدید : 87 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)
اس ام اس سیگار

اس ام اس سیگار

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

دود سیگار با یه روح بیمار

عکس دونفره ی ما روی دیوار

دو سه روزه بیکار

توی خونه بیدار

اشکایی که میچکه روی گیتار !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

همیشه می گویی ترک کن این سیگارهای لعنتی را

به تو قول می دهم که به زودی ترک کنم این خودِ لعنتی را !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

ساکت و خیره به عکست

بوی سوختنی می آید !

به خودم می آیم ، لعنتـــــــــــــی

آخرین سیگار هم ته گرفت !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

 

یادش بخیر که گشتم با تو شبی هم آغوش

زنگ صدای قلبت قرنیست مانده در گوش

اکنون من و سراب و سیگار نیمه خاموش

حرفی دگر نمانده ، یادم تو را فراموش

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

خاموش شدی در من

درست مثل سیگاری نیمه که پرت کرده باشند میان جوی !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

این سیگار که در دست من است

می سوزد و صدایش در نمی آید

درست مثل خود من در دست خاطرات تو !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

سیگار را باهیچ چیز عوض نمی کنم

برگرد ، ثابت کن دروغ میگویم !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

سیگار بهانه‌ است

درد میکشم !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

دنیا عجیب است

آدمها رنگارنگ ، دود سیگارها یکرنگ !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

سیگارهای تلخ مرا به خوابهای شیرین بردند

کاش می توانستم خوابهایم را به تصویر بکشم !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

دلم سیگار می خواهد ولی نه برای کشیدن

برای داغ کردن دستی که خوبی میکند !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

از وقتی رفته ای ، در خانه هرج و مرج شده

سیگارهایم به گلدان های مظلوم شمعدانی زور میگویند !

 

وای از

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

روزی که شریک خاطره هایت یک شماره خاموش باشد

و یک سیگار روشن !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻫﺎﯾﻢ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ

ﺩﺭﺩ ﺟﺪﺍ ﺷﺪﻥ ﺍﺯﻫﻢ ؛ ﻧﺦ ﺑﻪ ﻧﺦ !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

شعرهایم مثل خاکستر سیگار می سوزند

تا تو را بسازند !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

قهوه ى درون فنجانم فردا را نشانم میدهد

خطوط زیر چشمم دیروز را

و حلقه هاى سیگارم رویایى ترین لحظات امروزم را …

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺑﮑﺶ ﺗﺎ ﺳﺘﺎره اﯼ ﺑﻪ ﺷﺐ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﯿﻢ

ﻭ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﻮ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

دیروز دست هایش میان دست هایم بود

امروز عکسش و فردا سیگار !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

نمیدانم من بازیچه دست سیگارم یا او بازیچه دست من

مهم نیست چون این بازی برنده ندارد چون هر دو میبازیم عمر را …

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

ﻣﻦ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻭ ﺳﯿﮕﺎﺭ

ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺷﺐ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﻪ ﺍﺻﺮﺍﺭ

ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺳﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺭﻡ ﺭﻓﺖ ﺑﻪ ﺍﺟﺒﺎﺭ

ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ

ﻣﻦ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻭ ﺳﯿﮕﺎﺭ

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

کاش روزهای زندگیم کوتاه بود

به تعداد نخهای یک پاکت سیگار

کم است میدانم اما با عشق تو دود میشدند و بر باد می رفتند !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

و ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻣﺜﻞ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ

ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺮﻓﯽ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﮐﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

و مرگ مُردن نیست و مرگ تنها نفس نکشیدن نیست

من مردگان بیشماری را دیده ام که راه میرفتند

حرف میزدند ، سیگار میکشیدند !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

بعضیا تو زندگیه آدم هستن که هرچقدر اذیتت کنن

هرچقدر ناراحتت کنن باز آدم یادش میره

و دلت واسشون تنگ میشه و حتی سیگارم نمیتونه جاشونو پر کنه !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

خیلی حالش خراب بود

از زمین و زمان بریده بود

مدام سیگار میکشید

رفتم تو زندگیش

خیلی طول نکشید که حالش خوب شد

تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه !

حالا من سالهاست که مدام سیگار میکشم !

اس ام اس سیگار 93

SMS Sigar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با عضويت در دوستانه واطلاع به ما هر مطلبي به اشتراك بگذاريد نويسنده دوستانه باشيد.اینجا همه چی در همه!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 2,042
  • بازدید کلی : 23,041
  • کدهای اختصاصی